תפריט

צביעת דירה לאחר שריפה

צביעת דירה לאחר שריפה

שריפה היא דבר שאינו נעים, בייחוד כאשר היא בדירה הפרטית שלך. השריפה פוגעת באופן קשה גם בתכולת הבית ובמזכרות והדברים הכי אישיים שלנו, אבל היא גם פוגעת בדירה עצמה. מה עושים ואיך צובעים דירה לאחר שריפה?

לאחר השריפה הקירות הלבנים והיפים הופכים לשחורים ומפוייחים, הריח בדירה הוא ריח של שרוף ושל עשן. הצבע השחור של השריפה נתפס בקירות. כדי לקבל כמה שיותר מהר תחושה של בית, ולחזור לשגרה, חשוב מאוד לצבוע את הדירה בזמן הנכון ובצורה הנכונה ביותר כדי להפטר מנזקי השריפה על הקירות.

צביעה של הבית לאחר שריפה

לאחר שריפת הדירה אנחנו נגיע לדירה ונעשה הערכה של נזקי השריפה. חשוב להבין איזה קירות צריך לצבוע ואיזה קירות אין צורך לצבוע. כמובן שיש צורך להעריך את כמות החומרים והצבע שצריך. חשוב שהריח הרע לא יספג בקירות וצריך לעשות הערכה של הנזק. כמובן שיש צורך לנקות את הקירות מהפיח של השריפה כדי שהצבע יתפס. איך מורידים את הפיח מהקיר? יש כל מיני שיטות, אחת מהן היא מכונת התזה של מים חמים בלחץ גבוה (גרני), לא משהו שניתן לעשות באופן פרטי. אפשר גם עם מלטשה חשמלית.

לעיתים רבות לאחר שריפה בודקים את הבניין והדירות בעזרת מהנדס שממליץ לעשות שיפוץ מעמיק יותר או רק לשים שפכטל ולשייף ולאחר מכן לצבוע.

צביעת קירות לאחר שריפה

חשוב להשאיר את העבודה של צביעת קירות לאחר השריפה לחברה מקצועית מאחר ולעיתים בקירות ישנם חומרים שעלולים להפוך לגזים חומציים או רעילים ונספגים בקירות ולכן יש לנטרל את החומרים הללו. לעיתים רבות יש צורך לצבוע את הקירות במספר שכבות צבע על מנת לקבל לובן או לבחור גוון שיחפה על נזקי הפיח. לעיתים רבות יש צורך בשימוש בחומרים כימיים או בסיסיים וכמובן במנטרלי ריח.

פנו אלינו כעת ונשמח לתת לכם ייעוץ מקצועי בנושא צביעה של הבית לאחר השריפה.

רוצה הצעת מחיר מהירה לנייד?
אנחנו זמינים עבורך